Maak jouw organisatie, product of dienst aantrekkelijk
- Welke positie heb je op de markt?
- Welke positie wil je hebben?
- Hoe kun je dat bereiken?
- Welke rol speelt communicatie daarbij?
- Welke middelen moet je dan, hoe inzetten?
Deze vragen worden beantwoord in het marketing-communicatie advies dat we samen opstellen. Het geeft je handvatten voor de ontwikkeling en inzet van online en offline communicatiemiddelen en media. Je verwerft een herkenbare positie op de markt.
De juiste communicatiemix van media en middelen
Juist in deze tijd moet je een goede afweging maken van media en middelen die je inzet. Consistentie in alle uitingen is belangrijk voor de herkenbaarheid. De juiste mix, timing, content en inzet zijn cruciaal voor een effectief en efficiënte marketing-communicatie. Dit kan met een goed en praktisch plan als basis.
Ambitie omzetten in actie
Wil je ondersteuning bij het uitvoeren en implementeren van je marketing-communicatie activiteiten? Dan kan ik als adviseur, interim specialist, content- of projectmanager bij je aanschuiven. Op afroep, op regelmatige basis als (part-time) manager of voor een speciaal project. Je hebt zo ‘ervaren deskundigheid op flexibele basis’ beschikbaar en kun je ambities omzetten in daden.
Flexibele invulling en persoonlijke aandacht
Op basis van een kennismakingsgesprek maak ik een op maat gesneden voorstel voor advies, plan of ondersteuning. Voor de realisatie van activiteiten werk ik (indien nodig) samen met een vast netwerk gespecialiseerde vormgevers, bureaus en adviseurs. Samenwerking met jouw eigen specialisten kan natuurlijk ook. Je hebt één aanspreekpunt. De kosten zijn altijd transparant en beheersbaar.
De ontwikkeling van middelen en uitvoering van acties die voortkomen uit het plan of advies, kan ik uit handen nemen. Teksten worden door mij verzorgd. Ik ben tijdens het gehele proces je persoonlijke aanspreekpunt.
Meer weten? Bekijk mijn portfolio en voorbeeldprojecten hiernaast.