Grondbank Nederland heeft haar activiteiten vanaf begin 2016 gebundeld onder de naam: GBN. In het kader van hun nieuwe positionering en naam is een website en in het oog springende brochure ontwikkeld door Merk Meester.
GBN is een op duurzaamheid (MVO) gerichte organisatie en wil zich hierop ook nadrukkelijk profileren bij interne en externe stakeholders. Met mijn passie voor communicatie en duurzaamheid mocht ik een bijdrage leveren aan dit project.
MVO zichtbaar maken
In de tekst van de brochure en website zijn GBN, haar filosofie en werkwijze op passende wijze verwoord. Verpakt in mooie vormgeving en spannende fotografie van Merk Meester. Een resultaat om trots op te zijn.
“Onze wortels bevinden zich in grond, bagger en bouwstoffen. Ons fundament bestaat uit loyaliteit en betrouwbaarheid. Onze ambitie is om marktleiderschap te behalen voor hergebruik van materialen in Nederland.
We zijn een nuchtere organisatie met een sterke ketenpositie. We geloven in samenwerking en kansrijke uitdagingen voor innovatieve en duurzame oplossingen die zich uitbetalen.
Wij streven naar een zo kort mogelijke, gesloten kringloop van selectieve afvoer tot productie en hergebruik van waardevolle grondstoffen.”
Ook behoefte aan passende teksten en content? Lees meer over tekst en content.
Bel of mail me voor een vrijblijvend advies